Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
| Autor | Eva Dostalová |
| Název organizace | PED MU |
| Rok vydání | 2020 |
| Typ zprávy | disertační práce |
| Anotace | Disertační práce a výzkumné projekty se zabývají zjišťováním a analýzou efektivity využívání podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením v inkluzivním prostředí základních škol v kraji Vysočina a Jihomoravském kraji a analýzou současného stavu podpůrných opatření u žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina. Výzkumné šetření bylo provedeno metodou kvantitativní. |
| Klíčová slova | inkluze, inkluzivní vzdělávání, postoj, osobnost, vyučovací proces, podpora, rodina, participace, žák s tělesným postižením, základní škola, podpůrná opatření, asistent pedagoga, speciálně pedagogické centrum, školní poradenské pracoviště |
| Typ výzkumu | kvantitativní |
| Datum zahájení | |
| Datum ukončení | |
| Obor | AM Pedagogika a školství |
| Email na řešitele | info@ped.muni.cz |
| Dostupnost | dostupný v elektronické knihovně NRVDM |
| Zpráva ke stažení | 1593597337.pdf |
| Instituce | PED MU |
| Možná souvislost | Účast v organizovaných aktivitách Účast ve volbách do PS 18 – 29 let Počet dětí/mladých žijících v materiálně deprivované domácnosti Jednotlivci v ČR komunikující s úřady přes internet |
![Národní registr výzkumů o dětech a mládeži [logo]](/img/nrvdm_logo_velke.png)